Air France KLM

Foto vlnr: Harm Kreulen (SVP Benelux Air France-KLM), Mariska Dreschler (Director GreenTech) en Maurits van der Sluis. (COO RAI Amsterdam)

00:55
13-08-2019

Air France KLM en RAI verlengen samenwerking

Air France KLM en RAI Amsterdam blijven de krachten bundelen om internationale beurzen, congressen, evenementen en hun bezoekers naar Amsterdam te halen. De verlenging van de tienjarige samenwerking werd gevierd tijdens GreenTech Amsterdam, dat van 13 tot en met 15 juni plaatsvond in de RAI.

Aanbestedingsprocedure
De samenwerking van Air France KLM en RAI Amsterdam betreft alle aanbestedingsprocedures voor grote, internationale beurzen en congressen per jaar. Hierbij biedt Air France KLM organisatoren vluchten aan en geeft hen zo de gelegenheid om Amsterdam te bezoeken om de moge-lijkheden van RAI Amsterdam en het reizen met Air France KLM zelf te ervaren. Organisatoren, exposanten en de bezoekers van evenementen kunnen bovendien gebruik maken van het Air France KLM Global Meetings & Events programma.

“De aantrekkelijke en flexibele organisatie van RAI Amsterdam gecombineerd met het gemak en de voordelen van Air France KLM Global Meetings & Events en de grote verscheidenheid aan bestemmingen, maakt Amsterdam zelfs nog aantrekkelijker”, zegt Harm Kreulen, SVP Benelux Air France KLM.

“We zijn erg blij met deze samenwerking”, vervolgt Maurits van der Sluis, COO bij RAI Amsterdam. “Air France KLM is gedurende de laatste tien jaar steeds succesvol partner geweest in alle aanbestedingen voor beurzen, congressen en andere evenementen. Als aanvulling op onze partners in de stad zelf, versterkt deze samenwerking de positie van Amsterdam als mainport en internationale bestemming voor evenementen.”

Korting
Het Air France KLM Global Meetings & Events programma biedt voordelen aan zowel organisatoren als bezoekers van evenementen. Zo kunnen de organisatoren hun evenementen aantrekkelijker maken voor de bezoekers en exposanten met een korting op de meeste tarieven van Air France en KLM die kan oplopen tot 15 procent. Daarnaast kunnen ze zelf gratis tickets verdienen.  

Tekst: RAI Amsterdam
Beeld: RAI Amsterdam

instore-livecomm.nl partners

Richard Kluijtmans