Stands worden ontworpen om indrukken achter te laten. Mensen willen versteld staan en ervaringen mee naar huis nemen. Stands worden ontworpen om engagement op te roepen, contact te maken met bezoekers en betrokkenheid te creëren. We leven in een maatschappij vol beelden en indrukken, onze GSM en alle sociale mediakanalen zijn een vaste partner gedurende de hele dag. Ook in de standbouw bemerken we deze invloed en volgen we deze gretig op door meer in te zetten op ‘experience’.
Interactieve tools worden vaker geïntegreerd in een stand ontwerp. Technologie wordt niet alleen gebruikt om een verhaal te vertellen, maar ook om een interactieve rol te spelen. Apps, touchscreens, augmented reality… het zijn allemaal fantastische manieren voor exposanten om hun publiek te betrekken en het gespreksonderwerp van een beurs te zijn.
Stands worden ontworpen op een ecologische manier. Waar tien jaar geleden de focus lag op het interieur en het unieke design van een stand, zet men nu steeds bewuster in op herbruikbaarheid en duurzaamheid. Het is vandaag de dag essentieel om voortdurend op zoek te zijn naar innovatieve en ecologische oplossingen om alle troeven in handen te houden.
Aluvision kiest bewust voor een duurzaam en ecologisch verhaal. Het modulaire aluminium plug & play systeem brengt eindeloos veel oplossingen om snel, efficiënt en ecologisch te bouwen. Combineer het Aluvision framesysteem met een Hi-LED 55 tegel en breng een project tot leven. Zo krijgt de bezoeker een onvergetelijke belevenis van klank en geluid.
Aluvision is trendsetting, als we praten over aluminium modulaire standbouwsystemen. De kracht waar wij voor staan, en waarvan wij geloven dat deze essentieel is voor de markt, ligt in de eenvoud, precisie en hoge kwaliteit van de producten. De uitdaging om framesystemen te laten evolueren tot ongeëvenaarde en interactieve stands, staat of valt met precisie. Ieder product moet een hoge kwaliteit garanderen. De Hi-LED 55 tegels integreren naadloos in het Aluvision framesysteem, wat zorgt voor een uitstekend en piekfijn visueel eindresultaat.
Kortom, een stand is niet langer een middel voor bedrijven om een product voor te stellen aan een doelpubliek, het wordt een interactieve en boeiende communicatietool die toelaat een verhaal te vertellen waar alle zin-tuigen worden geprikkeld en de bezoeker alleen maar kan laten dromen van meer!
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.