Platform over beurzen, retail & online business
Nieuws

‘Clash of the contrasts’ illustreert mogelijkheden beMatrix standenbouwsysteem

Opmaak_A3_Campagne_different-thesame

14 juni 2018 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

beMatrix draagt innovatie hoog in het vaandel, niet enkel in productontwikkeling, maar ook in hun communicatie. En dat wordt dit jaar niet anders!

In 2018 neemt de onderneming met tal van initiatieven de tijd om ’25 Years of frame’ te vieren en in de verf te zetten. Midden juni verzamelen alle beMatrix stakeholders, leveranciers, klanten, bePartners, … voor een groots event te Roeselare. Dit wordt tevens ook de start van een heuse roadshow: in juni en juli 2018 reist de ‘beMatrix Academy Tour’ namelijk door Europa met een ingenieus ingerichte showroom op wielen.

Clash of the contrasts
Met de nieuwe ‘Clash of the contrasts – campagne’ zorgt beMatrix voor een stijlbreuk in de heersende beeldvorming in de eventsector. Net als op vlak van productinnovatie, wil het immers ook in de communicatie onderscheidend zijn.

“Het leven van de standenbouwer makkelijker maken, comfort bieden, dat is ons doel. We maken geen systemen, maar bouwen samen aan een allesomvattend modulair verhaal met eindeloze mogelijkheden. We kunnen dat doordat we puur, ruimdenkend zijn enlijvend innoveren. Zo ondernemen we steeds vol passie en op een duurzame manier, zodat onze klanten zich kunnen focussen op hun vakmanschap”. Vanuit die visie hebben we onze nieuwe campagne opgezet, legt Pieter Lecluyse, Marketing Manager bij beMatrix, uit.

De wereld van beMatrix heeft eindeloze mogelijkheden. Het is een wereld van tegenstellingen. Van extremen. Het is niet te temmen. Niet in 1 hokje te steken. Wanneer u denkt er alles over te weten, alle mogelijkheden gezien te hebben, wordt u verrast door alweer een andere kant van beMatrix.

Met deze invalshoek laat beMatrix in hun nieuwe campagne de vele mogelijkheden zien. De tegenstellingen ook, en de extremen. Zowel in beeld, als in animatie, én in woord:

  • be different, be the same
  • be seen, be invisible
  • be small, be huge
  • be linear, be curved
  • be today, be tomorrow
  • be the original, be the innovator

De nieuwe beelden passen ook perfect bij de waardes die beMatrix in al zijn facetten wil uitstralen: Respect, Passie & Samen. Het evenement ’25 years of frame’ op 14 juni te Roeselare wordt de officiële lancering van de beelden. De nieuwe beMatrix campagne wordt nu overal uitgerold: van de eigen showroom in Roeselare & Norcross (USA), tot in de showrooms van bePartners en in alle online & offline bedrijfscommunicatie.

https://www.bematrix.com/nl/nieuws/ontdek-de-route-62-van-de-bematrix-academy-tour/

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details