Platform over beurzen, retail & online business
Standbouw

De beursstand als krachtige boodschap in de juiste stijl

16 december 2019 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

‘The future belongs to those who evolve’. Dat is het credo van Sophos, wereldwijd specialist op het gebied van cybersecurity. Meer dan 400.000 bedrijven worden er momenteel beschermd door hun beveiligingssoftware, die, zoals men zelf zegt, aan een constante evolutie onderhevig is. Geen wonder dat Sophos zocht naar een beursstand die tot uitdrukking brengt waar het bedrijf voor staat: expertise, vooruitstrevendheid en transparantie.

In Eldee Expo Experts vond Sophos de ideale partner om tot deze beursstand te komen, die de missie en visie van het bedrijf eer aandoet. Caroline Drost, directeur van Eldee Expo Experts licht toe: “De huisstijl van Sophos is krachtig en moest tot uitdrukking komen in de stand. Daarbij is er sprake van helder kleurgebruik, met frisse, heldere en strakke lijnen, bijgestaan door ingetogen led-accenten.”

Zwevende signs, de nieuwe beurstrend

Kenmerkend aan de Sophos stand is het gebruik van zwevende signs. “Een absoluut nieuwe beurstrend”, vervolgt Drost haar verhaal. “In plaats van zichtveld beperkende koven met belettering, passen we steeds vaker zwevende signs toe. Zeker bij Sophos versterkt dit het karakter van het bedrijf nog eens extra: er wordt een heldere boodschap uitgedragen op een hele transparante manier.”

Het concept dat door Eldee Expo Experts voor Sophos is ontwikkeld, is meervoudig toepasbaar, zonder afbreuk te doen aan de stijl. “Dit concept is nu op meerdere beurzen toegepast, waarbij telkens de ruimtelijke indeling verschilt. Geen beurs is immers hetzelfde. Door slim te ontwerpen echter, blijft de stijl gewaarborgd, ongeacht indeling en formaat van de stand. Welke details er ook anders zijn, deze stand blijft 100% herkenbaar als Sophos stand.”

De evolutie werkt twee kanten op

Eldee Expo Experts evolueert mee met haar klanten. Volgens Drost is dat een logisch feit, wanneer je als bedrijf energie steekt in de klant, om deze optimaal te begrijpen. Met een groot ontwerpteam, een slagvaardig en ervaren projectteam en vakkundige bouwers die allen even gemotiveerd zijn, lukt dat goed. “Het begrijpen van klanten betekent dat je per definitie aanbiedt waar de klant behoefte aan heeft. Dat kan alleen als je oprecht geïnteresseerd bent in je klant. Zo kom je samen tot de mooiste resultaten. De Sophos stand is hier een mooi bewijs van.”  

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details