Platform over beurzen, retail & online business
Nieuws

De creatieve invulling bij vloerbedekking vereist telkens weer maatwerk

22 mei 2018 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Wie lef toont, heeft tegenwoordig weer veel te kiezen als het gaat om het investeren in nieuwe, uitdagende aspecten om de stand of beursvloer zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Dat geldt zeker voor de ontwikkelingen van beurstapijt dat niet langer een ondergeschoven kindje is voor beursorganisatoren en exposanten.

Een vloerenspecialist als Schreuder BV spint er garen bij. “We hebben in het eerste kwartaal van dit jaar een aantal hele grote beurzen gedaan. We merken aan alles dat de markt weer aantrekt”, aldus een tevreden Erik Schreuder. Hij noemt een aantal voorbeelden. “De Horecava, ISE 2018, de Huishoudbeurs, de Negenmaandenbeurs, HISWA, Intertraffic en ga zo maar door. Allemaal maken ze meer gebruik van de toenemende mogelijkheden bij de keuzes voor een passende vloerbedekking.”

Schreuder BV
We halen nu aantallen die we in het verleden nooit haalden.

Volgens Schreuder was vooral de ISE één van de grootste beurzen die zijn bedrijf ooit in de RAI heeft gedaan. “Daar hebben we maar liefst 45.000 vierkante meter aan gangpaden geleverd. Dat zijn aantallen die we in het verleden nooit haalden. Ook bij de Huishoudbeurs was er de durf om te investeren. Zij kozen voor het thema ‘goud’. En dat moest in alle aspecten zijn terug te zien. Daarom kregen wij de opdracht om gouden elementen zoals pijlen en cirkels in de vloerbedekking te verwerken.” Een soortgelijk verzoek kreeg Schreuder bij de HISWA waar gele pijlen in de vloerbedekking zijn verwerkt. “Deze creatieve invulling zorgt dus telkens weer voor maatwerk. Dat kost tijd en vraagt extra aandacht. Voor dergelijke opdrachten hebben we vanaf het moment van bestellen tot en met het leggen ongeveer drie weken nodig.”

Schreuder BV
Wie lef toont, heeft tegenwoordig weer veel te kiezen. 

Nu de eerste voorjaarsbeurzen voorbij zijn, richt het team van Schreuder zich al weer op de volgende piek. “Met In-cosmetics, Building Holland, Interclean, PLMA en diverse andere beurzen is onze agenda tot eind juli weer goed gevuld. Ja, de aantrekkende economie heeft niet alleen onze opdrachtenportefeuille goed gevuld, maar ook het werk an sich uitdagender gemaakt.”  

Tekst: Rob Buchholz   Beeld: Schreuder BV

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details