Platform over beurzen, retail & online business
Standbouw

Een extra dimensie in de fysieke merkomgeving

egon_lijn

25 maart 2019 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Marketing kent inmiddels oneindig veel kanalen, maar tegen de fysieke beleving kan vooralsnog weinig op. Die live beleving prikkelt alle zintuigen, de merkervaring als ultiem moment. 

“Maar wat doet die merkactivatie eigenlijk voor het merk?”, vraagt Egon van de Kamp, stuwende kracht achter Brandspacers, zich altijd af. Egon loopt al ruim twintig jaar mee in de livecom business en werkte zowel aan klant- als aan bureauzijde. “Wanneer je werkelijk impact wilt maken met je merk zullen alle onderdelen van de customer journey  moeten kloppen. En dat is echt niet eenvoudig. Een raket afvuren is relatief simpel, maar hem onbeschadigd laten landen op de juiste plek, dat is een heel andere uitdaging.”

Brandspacers.nl ontstond spontaan, door gesprekken en discussies met vakidioten die de schoonheid van de branche zien en vinden dat het nog prachtiger kan. 

“We gingen de dialoog aan met elkaar en doen dat via het platform nu ook met merkeigenaren, creatieven en projectmanagers. We willen praten over design, over nieuwe technieken, over de menselijke factor en over best en worst case scenario’s. Brandspacers bestaat uit een team van specialisten binnen de livecom industrie; designers, brand activators, trendwatchers, standbouwers en content marketeers. We zijn aards en nuchter, hebben allemaal een mening over fysieke merkomgevingen en die ligt niet altijd op één lijn. Juist die wrijving zorgt voor een fijne energie.

Brandspacers

Hoe werkt Brandspacers?
Brandspacers.nl is hét platform voor merken die werken aan de fysieke merkomgeving, van beursstand tot aan showroom en van bedrijfspand tot pop-up store. Merken kunnen voorafgaande aan een livegang hun concept bij Brandspacers neerleggen, maar ook achteraf hun case indienen. Via het platform ontvangt de merkeigenaar kosteloos feedback, een gratis second opinion zoals je wilt. 

“We willen volledig open de dialoog aan”, zegt Van de Kamp. “Uiteindelijk wil je als merk sturen op drie componenten: de kennis, houding en het gedrag van je doelgroep. En dan helpt het om input te krijgen van een ervaren club zonder winstoogmerk.” 

Merkeigenaren die hun trots opzij durven zetten, zijn bij Brandspacers aan het juiste adres. Brandspacers.nl belooft geen rocket science of een voet op de maan, maar vooral een extra dimensie. Met een positief mespuntje maanstof.   

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details