Toen virtual reality ontdekt werd als 3D presentiemiddel, stonden we allemaal in de rij op beurzen om ook die VR-bril op te mogen doen. Het was nieuw, het was hip en soms waren de virtuele werelden waarop we getrakteerd werden ronduit verbluffend.
Nu, jaren later, lopen we massaal voorbij aan de VR-bril. We kennen het inmiddels wel. Alleen wanneer er sprake is van revolutionair ontworpen 3D content, zijn we nog bereid om ons kapsel in de war te maken door de VR-bril op te zetten. We weten inmiddels ook hoe dat eruitziet voor de buitenwereld. De VR-brildrager staat moederziel alleen zijn of haar hoofd in alle windrichtingen te draaien, als toeschouwer ben je geen onderdeel van de beleving. “Dat kan anders”, bedachten de ontwikkelaars van Can 360. Het concept behelst een modulair op te bouwen, ronde presentatieruimte. De buitenzijde van het ronde frame toont reclame, de binnenzijde is projectiedoek. Vijf 5K beamers projecteren content rondom op het doek. In het midden van de Can kun je dan met meerdere mensen genieten van de virtuele wereld die zich om je heen ontvouwt. De pop-up constructie zit boordevol AV-technologie en biedt plaats aan 5 tot 15 personen, afhankelijk van de diameter van het frame. Meer informatie: can360.eu
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.