De stand van JMT is net een grote EU-vergadering. Naast de Nederlandse taal, vliegen diverse andere talen je om de oren. “We staan met collega’s van maar liefst 7 nationaliteiten op de stand”, vertelt Kees Jansen van JMT.
“Een Fransman en een Spanjaard praten hier samen over een Engelse klant. Het gezamenlijk belang van JMT staat voorop en we leren hier elke dag van elkaar.” Kees Jansen is in zijn nopjes. JMT wordt volgens hem gezien als Europees marktleider, met 13 vestigingen in Europa.” Daarbij is de aandacht van buiten Europa ook hartverwarmend. Zelfs het Midden-Oosten heeft ons gevonden. We beantwoorden hier veel gerichte vragen, die over het product heen gaan. Logistiek is namelijk net zo belangrijk voor de klant”, aldus Jansen.
Henk Danhof, area salesmanager exhibitions – rental furniture bij JMT: “We presenteren niet alleen noviteiten, maar staan hier vooral ook vanuit sociaal oogpunt. Puur relatiebeheer.” Danhof merkt op dat er enorm veel Nederlandse aanloop is geweest. “Nederlandse klanten werden per busreis aangevoerd en manifesteerden zich soms in groepen van meer dan 20 personen.” Toch werd ook de Duitse klant niet vergeten. Jansen vult aan: “Introductie van vloerbedekking voor de Duitse markt krijgt speciale aandacht. Onze Duitse klanten hebben hier super positief op gereageerd.”
Bekijk andere stands van EuroShop 2017.
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.