Platform over beurzen, retail & online business
Events

EuroShop 2017: In het juiste perspectief

WitDesign-EuroShop-2017-2

24 mei 2017 Leestijd 1 minuten

Deel dit artikel

Bezoekers konden niet om de bijzondere stand van WitDesign heen. Het lijnenspel en kleurgebruik zette de wereld van de kijker even op zijn kop. “Missie geslaagd”, aldus Bas de Wit. Samen met Tessa Soppe bemande hij op dat moment de stand. De opmerkelijke stand is meteen het ultieme visitekaartje voor het bedrijf, gespecialiseerd in standontwerp- en bouw.

“Ik heb niet kunnen bijhouden hoe vaak we gefotografeerd zijn”, vertelt Tessa. “We zijn een perspectivische uitdaging. Daarbij staan we ook nog eens aan het eind (of begin) van een pad, je ziet ons al van verre.”

Hoe was de aanloop? Bas de Wit: “Letterlijk de hele wereld komt op bezoek. We hebben goede gesprekken gehad met Colombianen bijvoorbeeld. De stand is prima gedeeld op social media. Wij geloven in ons eigen medium en dat stralen we ook uit. Mensen pikken dat op. Alleen dat rechtvaardigt je aanwezigheid al op deze beurs, als je in deze branche actief bent.” Op tafel prijkt een trofee. ‘Finalist Exhibitor Magazine’s EuroShop Award 2017’, valt er te lezen. “Een mooie nominatie toch?”, zegt Tessa tot besluit.

 

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details