Bovenstaand is een uitspraak van André van Bezooijen, Managing Director van Adexpo. Een waar hij vierkant achter staat. “We hebben de zitmeubelen op de beurs verzorgd, in de algemene ruimtes. Daar kwam reactie op, gevolgd door een mooie bestelling”, vangt André het gesprek aan. Van Bezooijen is tevreden over de aanloop in de Adexpo stand.
“De vorige editie was goed, maar deze was super. Veel goede leads en heel veel belangstelling, in een zeer goede sfeer.” Hij is in zijn nopjes. “Dit is gewoon de beste vorm van livecomm, klanten ontvangen in je eigen omgeving, temidden van je producten.” Adexpo staat op EuroShop midden tussen hun klanten, die uit Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk komen. “We verrassen iedereen met onze Scandinavische houtlook. Door hout toe te passen met oranje en grijs als accent, hebben we een aansprekend geheel ontworpen. Oranje is natuurlijk ook een knipoog naar Nederland”, aldus Van Bezooijen.
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.