Karwei Goirle
01:12
09-03-2017

KARWEI opent tweede inspirerende bouwmarkt in Goirle

Vandaag opent de tweede KARWEI-bouwmarkt in nieuwe stijl haar deuren. Dat betekent dat consumenten er niet meer alleen terechtkunnen voor het klussen, maar ook voor inrichting én inspiratie. Naast gereedschap en bouwmaterialen is er namelijk ook een groot assortiment van kwaliteitsvloeren, designverlichting, accessoires en raam- en wanddecoratie te vinden. Zo hoeven consumenten niet naar verschillende locaties voor het verbouwen en verfraaien van hun huis. Dat kan op één plek: bij KARWEI. En dat waarderen zij, zo bleek uit de positieve resultaten van Uden – de eerste pilotwinkel van het nieuwe winkelconcept van KARWEI. In het voorjaar van 2017 volgt de derde nieuwe bouwmarkt: in Amsterdam – Overamstel.

Met het nieuwe winkelconcept positioneert KARWEI zich als specialist in woningdecoratie. De bouwmarkt speelt hiermee in op de toenemende vraag van consumenten om zoveel mogelijk op één plek te kunnen aanschaffen. Zo verwacht KARWEI meer nieuwe klanten aan te trekken, onder wie nog meer vrouwelijke klussers die voor visgraatparket, designlampen en luxe gordijnen niet langer naar woninginrichters hoeven en de inrichting direct in de winkel kunnen matchen. Wel zo makkelijk en voordelig, want klanten zijn voordeliger uit dan bij woonspeciaalzaken. Met dit nieuwe winkelconcept onderscheidt KARWEI zich in de doe-het-zelfmarkt.

Karwei Goirle

 Al eerder introduceerde de bouwmarkt een rond gangpad met verschillende inspiratieplekken in plaats van de rechte paden die in andere doe-het-zelfzaken gebruikelijk zijn. Ook plaatste KARWEI als eerste bouwmarkt bestelzuilen in de winkel, waar direct online besteld kan worden. Alles om de consument zo goed mogelijk van dienst te zijn bij alle klussen in huis én bij de aankleding ervan.

Laurens Miedema, manager Marketing en Communicatie bij KARWEI: “Goirle is de tweede pilotwinkel van ons nieuwe concept. We testen de nieuwe stijl op verschillende winkelvloeroppervlakten en op verschillende locaties door geheel Nederland, zodat we zeker weten dat die overal goed werkt. Uden presteert boven verwachting: we zien dat de winkel naast het bestaande publiek nu al meer jongeren en vrouwen trekt. En onze klanten reageren erg enthousiast – dat horen we niet alleen via het winkelpersoneel, maar ook van klanten via de onderzoeken die we op de winkelvloer doen. We zijn dan ook benieuwd of het winkelconcept in Goirle en Amsterdam net zo goed gaat bevallen.”

Karwei GoirleKarwei GoirleKarwei Goirle

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Lees ons « Privacy statement » voor nadere informatie.

instore-livecomm.nl partners

LED revolutieSimitçi Dünyasi