MediaMarkt
01:03
16-05-2019

MediaMarkt gaat 50e winkel openen in retail icoon Mall of the Netherlands

Unibail-Rodamco-Westfield heeft een huurovereenkomst gesloten met MediaMarkt Nederland voor Mall of the Netherlands. Dit najaar opent MediaMarkt haar 50e winkel in winkelcentrum Leidsenhage, het toekomstige Mall of the Netherlands. 

MediaMarkt
De winkel, van 3.271 m2, zal dit najaar in de Zuidfase van het toekomstige Mall of the Netherlands openen. Met de komst van MediaMarkt is de laatste anchor in de Zuidfase bekend. De opening van deze nieuwe winkel bewijst de kracht van fysieke winkels en sluit aan op de visie van MediaMarkt dat omnichannel het model van de toekomst is. Arnold Sporrel, CEO MediaMarkt Nederland: “Wij zijn trots op de opening van onze 50e winkel en ook nog eens in het jaar dat we 20 jaar bestaan in Nederland. Dit is het bewijs dat onze aanpak werkt. Klanten kunnen zowel online bij ons winkelen als offline in één van onze (straks) 50 fysieke winkels, verspreid over heel Nederland. MediaMarkt heeft voor Mall of the Netherlands gekozen als locatie voor haar 50e winkel vanwege het unieke karakter van dit winkelcentrum. Wij bieden onze klanten altijd de nieuwste producten en services aan, zodoende zijn wij ook onderdeel van deze nieuwe ontwikkeling in het Nederlandse retail-landschap.”

MediaMarkt

Klantbeleving als uitgangspunt
Vorig jaar zette MediaMarkt Nederland een grote verandering in en stapte het over van een productgerichte naar een klantgerichte organisatie. Naar een organisatie die haar klanten een totaaloplossing biedt. Pim Kramer, Chief Operating Officer (COO): “Deze nieuwe winkel is een goed voorbeeld van wat die verandering inhoudt. In al onze winkels moet de klant een optimale winkelervaring hebben, moet de aandacht van onze medewerkers uitsluitend gericht zijn op de klant. Daarom denken onze ‘Customer Experience-specialisten’ vanaf dag 1 mee over de opzet van de winkel. Klantbeleving is ons nieuwe uitgangspunt. Wij willen klanten ont-zorgen, dat doen we in de vorm van een product met relevante aanvullende services. Denk aan een startklaar product, workshops over specifieke producten, het up-to-date houden van een aankoop of een directe reparatieservice.”

instore-livecomm.nl partners

MAXIMUS ASSISTANCE