Hunkemöller Kalverstraat
00:44
26-02-2017

Nieuwe flagshipstore van Hunkemöller is toonbeeld van retail technology

Als je de kans krijgt om het goed te doen, doe het dan uitmuntend, moet men bij Hunkemöller gedacht hebben. De op Valentijnsdag geopende flagshipstore aan de Kalverstraat in Amsterdam is een paradijs voor de verwende shopper.

Drie verdiepingen met de mooiste lingerie, dertien paskamers en één “experience” paskamer. Dat allemaal op een riante 430 m2, biedt de shopper een ultieme ervaring.

Hunkemöller Kalverstraat

Technologie helemaal in dienst van de klant
De “Social Wall” nodigt de shopper uit om via de geïntegreerde camera winkelmomenten vast te leggen. Selfie mirrors stellen de gebruiker in staat om tijdens het winkelen meteen selfies te schieten voor plaatsing op de diverse social media kanalen. Dan is er nog de revolutionaire experience paskamer. De shopper kiest in deze paskamer à la carte voor een sfeer, thema’s zijn sport, beach, seductive en casual. Belichting en muziek worden in stijl aangepast. Daarmee wordt voor elke mood de juiste sfeer gecreëerd.

Hunkemöller Kalverstraat

De winkel biedt naast lingerie ook een beauty area, een parfum bar en een lijn van welness producten. In het souterrain vindt men de HKMX Sports Collection, bijgestaan door de HKMX body scanner. Daarmee kan gemakkelijk de fitness progressie gemeten worden. De shopper kan via de mobiele telefoon betalen. Bang dat deze met een lege accu komt te zitten hoeft men niet te zijn: op diverse plaatsen zijn oplaadpunten aanwezig.

Hunkemöller Kalverstraat

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Lees ons « Privacy statement » voor nadere informatie.

instore-livecomm.nl partners

Ace & TateBestofWhisky.com opent nieuwe winkel