Marketing Award
00:53
06-03-2019

NRW Marketingcongres 2019

Op donderdag 4 april worden de winnaars van de NRW Marketing Award 2019 bekend gemaakt in B. Amsterdam. Tijdens het congres vertellen Marcel Kampman en René Repko hun verhaal en stem je mee voor de publieksprijs. 

Lees hier meer over het verhaal van Marcel Kampman en René Repko.

rene-repko
René Repko is één van Nederlands bekendste marketeers. Met meer dan twintig jaar ervaring heeft hij bij leidende merken als Albert Heijn, HEMA, Sligro, Rituals en Action de klantpropositie ingrijpend verbeterd. Organisaties zoeken continue naar ultieme winnende formule die leidt tot meer winst en groei van marktaandeel, want actuele strategieën blijken ineens achterhaald. Repko creëert een nieuw en sterk perspectief.  Hij gebruikt zijn internationale ervaring om duidelijk te maken dat winnende marketing minder ingewikkeld is dan het lijkt, maar wel wat lef vergt.

marcel-kampman
Marcel Kampman 
is onder meer creatief strateeg bij Happykamping, founder van het Happyplaces Project en creatief directeur van het WeMakeThe.City-festival. De gemene deler in zijn werk en visie is RUIMTEWat is ruimte? Hoe ga je met ruimte om? Wat doet ruimte met je? Hoe ontstaan plekken waar mensen graag willen zijn? En hoe kun je deze plekken creëren? Op basis van uitgebreide research (600 interviews over ruimte met filosofen, astronauten, architecten en vele anderen) en zijn jarenlange ervaring met retail en vastgoed, vertelt Marcel zijn verhaal over RUIMTE  en zoomt daarbij specifiek in op de wereld van retail en vastgoed. Zijn doel daarbij is: “mensen meer te laten zien dan ze zien”. Laat je verrassen met zijn prikkelende benadering!

Datum: donderdag 4 april, 14.00 uur
Locatie: B. Amsterdam (B.1),  
Johan Huizingalaan 763a, 1066 VH Amsterdam

INSCHRIJVEN

Lees meer over: Congres , NRW Marketing Award

instore-livecomm.nl partners

beMatrix