Logo Thuiswinkel.org
00:33
07-09-2017

Online bestedingen stijgen in eerste helft van 2017 met 13%

De Thuiswinkel Markt Monitor is hét benchmark-onderzoek naar online consumentenbestedingen in Nederland en verschijnt 4x per jaar. De Thuiswinkel Markt Monitor geeft inzicht in de Nederlandse B2C e-commercemarkt. Met het rapport willen Thuiswinkel.org  aanknopingspunten bieden voor een strategisch beleid aan alle organisaties die betrokken zijn bij e-commerce in Nederland. Nieuw hierbij is dat de online markt in relatie wordt gebracht met de totale consumentenmarkt.

De volgende onderzoeksgebieden komen aan bod:

  • Online kopers in beeld: wie zijn de online kopers en wat is hun profiel?
  • Online markt in cijfers: hoe ontwikkelt de online markt zich en hoe verhoudt dit zich tot de totale detailhandelmarkt?
  • Marktsegmenten uitgelicht: hoe ontwikkelen afzonderlijke marktsegmenten zich?
  • Devices & betaalwijzen: via welke devices wordt besteld en op welke manier betaalt men?
  • Cross-border: wie zijn de online kopers die op anderstalige sites bestellen en wat besteden ze per land?
  • Achtergronden online winkelen: hoe tevreden is men met online winkelen en wat ervaart men als voor- en nadelen?

Download het light rapport!

 

 

instore-livecomm.nl partners

Manon van GelderTransport Compleet 2017