00:49
14-10-2019

Onze expertise begint op het punt waar die van de klant stopt

Een goed plan voor lichtreclame en signing is maatwerk. Iedere locatie heeft zijn eigen kenmerken en bevindt zich in een andere omgeving.

Bij Sign Groep staat het onderscheidend vermogen centraal en weten ze dat licht-reclame onderdeel is van het complete marketingplan. Iedere casus wordt per locatie beoordeeld. Alle aspecten van het totaalconcept moeten aansluiten bij de kenmerken van het pand en de omgeving.

Bij het uitvoeren van de opdracht behoort tevens het vergunningentraject. Dit gebeurt op No Cure No Pay basis. Bij Sign Groep is bekend dat de wetgeving rondom LED schermen aan de buitenzijde nog niet voldoende is toegespitst op de actualiteit. Met een goed doordacht plan, de juiste motivatie en passend ontwerp weten de specialisten van Sign Groep bijna altijd de benodigde vergunningen te krijgen voor de bewuste lichtreclame.

Zowel in detailhandel, als bij kantoorpanden kiezen eigenaren er vervolgens soms voor om dynamische LED schermen aan de binnenzijde te plaatsen. Juist daar is de plek waar men de klant of bezoeker een bepaalde boodschap kan meegeven. Bijkomend voordeel is dat deze ook vaak aan de buitenzijde zichtbaar is.

Flagshipstore GEOX Amsterdam kiest voor herkenbare signing.

 

Het team van Sign Groep beschikt over de kennis en expertise om een compleet reclameplan te ontwikkelen dat aansluit bij de huisstijl van het bedrijf. Inclusief verlichte en onverlichte reclame plus belettering. Tot de klantenkring behoren onder andere: retail, bouw- en vastgoedpartijen, de hotelbranche, zorg- en onderwijsinstellingen, carwash- en tankstations.  

Tekst: Rob Buchholz  
Beeld: Sign Groep
Lees meer over: Expertise , LED , Lichtreclame , Maatwerk , Signing

instore-livecomm.nl partners