BM Projects, ook wel BM Creative Production genoemd, is een Antwerps bedrijf pur sang, opgericht in 2006 door Ben en Marc (BM). Vanuit toen hun eigen garage ontwikkelden ze werkbare concepten voor de eventsector in binnen-en buitenland.
Intussen 14 jaar en enkele verhuizingen later, resideert het bedrijf in Willebroek. Dit is nu de ideale uitvalsbasis waarvandaan Marc Van Sintruyen de organisatie runt en de ambities vormgeeft. Het nieuwe pand met maar liefst 4500 vierkante meter ruimte, biedt alles wat nodig is voor de productie-units (schrijnwerkerij, staalafdeling, schilderatelier). Maar dit geldt vanzelfsprekend ook voor de warehousing.
Het bedrijf ziet zichzelf als een one stop-verhaal waarbij de klanten en opdrachtgevers één aanspreekpunt hebben voor het hele proces dat dus loopt van de initiële creatie tot aan de realisatie. Volgens het tweetal is ontzorgen uiteraard de kerntaak. “We willen de klant nieuwsgierig maken, we willen hem/haar triggeren om maatregelen te nemen waardoor het bezoek aan de eigen stand zal stijgen.”
“We gaan daarbij uit van het DNA van onze klanten. We onderzoeken waar ze voor staan waardoor we een ultieme experience kunnen creëren voor de bezoekers. Onze designers en projectmanagers denken vanzelfsprekend graag met de klant mee als het gaat om de inrichting van beursstands, winkelinrichting en uiteraard ook de decorbouw voor o.a. festivals, muscials en theater.”
“Maar dat is nog niet alles. BM Projects richt zich ook op de ontwikkeling van pop-up stores, het ombouwen van mobile sales units en POS-materialen.”
BM heeft in de loop der jaren flink wat ervaring opgedaan in de retail, marketing- en eventindustrie. Diverse merken en festivals werden vaste klant/partner van BM. Daarbij kan men denken aan organisaties en bedrijven als Formula 1, Tomorrowland, Brouwerij Lindemans, Novatech Group (TEC7), Geberit, Veritas, Nationale Loterij, ING, Coca Cola Group, Mercedes, Martini, Bacardi, BMW, Vivaldi’s Interim, Wilco, Freixenet, Magnum, Ice Tea en INBEV.
Vorig jaar kwam BM nog in de spotlights als partner van ‘Smile Safari’; het eerste instagrammuseum in België dat plaatsvond in Brussel. “Wij hebben voor deze opdrachtgever alles ontworpen, uitgetekend en uitgewerkt tot en met de plaatsing.”
Aan een kort statement over Corona ontkomt men in deze tijd helaas ook niet. De twee broers: “De wereld zal er na het Corona-tijdperk beslist anders uitzien en daar willen we met BM graag een ondersteunende rol in spelen. We staan er voor klaar om samen met onze opdrachtgevers creatieve oplossingen te bedenken, waardoor we ook kunnen inspelen op het welzijn en welbevinden van iedereen.”
Intussen heeft BM een reeks ontwerpen in de markt gezet die onder andere worden geplaatst in shoppingcentra, openbare instellingen, Vlaamse gemeentes, winkels en zelfs het Vlaams Parlement.
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.