Platform over beurzen, retail & online business
EventsNieuws

Positieve ontwikkelingen voor Vinovision Paris

Afbeelding1-kopieren

12 maart 2018 Leestijd 1 minuten

Deel dit artikel

Een succesvolle tweede editie van de VinoVision Paris, de internationale vakbeurs voor Cool Climate wijnen, georganiseerd door Comexposium en de vakverenigingen voor wijnproducenten uit de regio’s Val de Loire, Champagne, Bourgogne, Beaujolais en de Elzas, vond plaats van 12 t/m 14 februari jl. in Parijs. De goede resultaten van de VinoVision Paris 2018 dragen bij aan vele positieve ontwikkelingen voor de volgende beurseditie, van 10 t/m 12 februari 2019 in Parijs, wanneer de VinoVision Paris voor het eerst gezamelijk plaatsvindt met Vinisud, de mondiale vakbeurs voor mediterrane wijnen.

Ruim 5.500 vakbezoekers werden gedurende drie dagen op de vakbeurs verwelkomd door 350 exposanten met 5.000 wijnen: 45% uit de Val de Loire, 20% uit de Champagne, 15% uit de Bourgogne, 15% Beaujolais en 3% uit de Elzas.

De VinoVision Paris vormde voor alle wijnprofessionals een ideaal platform voor het introduceren van nieuwe concepten, zoals de nieuwe visuele identiteit van de ‘Champagne de Vigneron’ of het nieuwe ‘Inter Beaujolais’ communicatieplatform: #Beaujonomie.

“Dit jaar zijn we bijzonder tevreden met de stijging van het aantal internationale bezoekers, met de volgende top-3 landen: het Verenigd Koninkrijk, België en de Verenigde Staten”, aldus Chantal De Lamotte, beursmanager van de VinoVision Paris.

Voor meer beursinformatie www.vinovisionparis.com

 

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Wouter Jansen

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details