Terwijl de zomervakantie in aantocht is blikken wij nog even terug op een van onze opvallendste live communicatie-projecten: het Holland paviljoen op de IFT in New Orleans.
De IFT is de jaarlijkse beurs in de USA voor de wereldwijde voedingsmiddelenindustrie. Het is dé plek waar je partijen uit de hele wereld kunt spreken over de laatste stand van de technologie, regelgeving, innovatie, samenwerking, matchmaking en business ontwikkeling.
De beurs wordt door onze opdrachtgever FME i.s.m. brancheorganisatie GMV gebruikt om kansen voor Nederlandse ondernemers in het buitenland te creëren.
We hebben samen met onze Amerikaanse standbouwpartner een paviljoen ontwikkeld waar een aantal Nederlandse food industry-bedrijven zijn producten en diensten presenteert aan de internationale markt. Doelstelling van het ontwerp van het paviljoen was het tentoonstellen van producten en zowel bestaande klanten als prospects te ontmoeten.
De deelnemers aan deze editie waren WUR/TNO, NIZO, Nouryon, Invest in Holland, Niacet en OMVE. Voor EMC Expo was dit alweer de tweede keer dat we op de IFT actief waren. We kijken uit naar de volgende editie!
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.