De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. Tijdens het geslaagde NRW Marketingcongres op 4 april in B. Amsterdam zijn de awards uitgereikt door de nieuwe juryvoorzitter Tony Wijntuin.
In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING heeft gewonnen:
#BEYOURSELF
Ingediend door Urban Solutions en Altera Vastgoed
Amersfoort, Sint Jorisplein
In de categorie ACTIES & EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION heeft gewonnen:
Kids Heroes on Tour
Ingediend door Wereldhave en Day&Nite
Heerhugowaard, Middenwaard | Purmerend, Eggert | Arnhem, Presikhaaf | Roosendaal, Roselaar | Hoofddorp, Vier Meren | Etten-Leur, Etten-Leur
Naast de juryprijzen is ook de NRW Publieksprijs uitgereikt. Deze is gewonnen door:
Buurt BBQ Terwijde Utrecht
Ingediend door a.s.r. dutch prime retail custodian, FanWork Events en Bereikmeer
Utrecht, Winkelcentrum Terwijde
Ontdek wie de Award winnaars zijn en wat de jury over de winnaars te zeggen had door op de “lees meer” button te klikken.
Uw organisatie promoten via het Instore & Livecomm netwerk? Ik help u graag verder.